Väldigt nöjd! Bra pris snygga och fungerar bra.
Kanonprodukter tio kanonpris. Dom bästa grytor jag haft.
Så fina grytor till ett superpris!
Även hanteringen var smidig och hade dessutom grytorna på bara några dagar😊
Svårt att få dom rena, särskilt efter att ha kokat pasta. Pastamärken som finns kvar i botten efter diskning har jag i 3 kastruller. Helt hopplöst att få bort. Har dock inte provat svinto. Än
Inga måttenheter på grytorna..Dåligt
Väldigt fina, med bra tjock botten som ger perfekt värmefördelning, dock blir handtagen på locken varma vid användning, därav 4/5.
Eleganta och greppvänliga i köket. Rejäl botten som så långt jag testat ger en bra jämn värme.