2026-03-10
Ulf Göran ChristerMkt lyckat inköp. Helt nöjd med lev, frakt och priset. Bra info under lev.
Mycket välgjord och snygg ljusstake.
Supernöjd! Fin ljusstake och toppenbra kundservice.
Fantastiskt fint sken, som en ljuslåga.
Jättefin ljusstake och rekordsnabb leverans. Fick den precis till första advent, så nöjd ☺️
Fin ljusstake och bra kvalitet.
Jag är nöjd!
Jättefina klassiska ljusstakar. Rekommenderas.
Precis den jag ville ha 👍
Jättefin klassisk ljusstake
Lång sladd
Dock vissa adaptrar svarta och vissa vita (jag köpte 4)
Precis som den såg ut på bilden. Såå fin.
Snabb och smidig leverans! Bara plus :)
Klassisk fin ljusstake. Passar i vårt hus från anno 1920.
Ett av de bifogade ljusen fungerade tyvärr inte. Liten repa på foten
Vi har haft denna i såå många år, men plötsligt ville den inte vara med längre! Blev så glad att det gick att få tag i den efter så många år 🤗🤗
Snygg stake, men väldigt klent ljus. Mer som dimmor i ljusen. Trist.
Älskar dessa ljusstakar! Dom är tidlösa,har haft mina i många år!
Alltid snabb leverans.
Har skickat efter flera gånger, så jag vet. Även väldigt trevligt bemötande i telefonen om jag har behövt hjälp med frågor om varor.
Mycket bra, rekommenderas varmt!
Fin adventsstake. Har två sedan tidigare. Snabb och bra leverans!
Hej, jag har sedan tidigare samma ljusstakar men dessa nya har jag inte tagit ur kartongerna än utan ställt in i förrådet till nästa jul men de är säkert lika bra. Tack för en snygg ljusstake
Jag har inte fått ljusstakarna ännu.
Motsvarade mina förväntningar. Stilig ljusstake med klass. Ger ett fint sken och blänker i mässingen.
När min mer än 30 år gamla likadana ljusstake slutade fungera. Var jag tvungen att söka efter en ny & det fanns till ett bra pris hos er & snabbt & enkelt kom den till mig.
Ledlampor som lyser väldigt svagt
Fungerar ej att byta till andra ledlampor
Då lyser den inte alls
Så fin adventsljusstaken 😊
Jättefin, har en exakt lika som jag haft över 20 år, har aldrig krånglat som tyvärr andra stakar gör. Jättenöjd med denna👍😊
En stämningsfull och fin ljusstake
Gammal fin Klassiker i mässing, nu med led belysning 💡🙌 Snabb leverans 👍
Alldeles för mesiga glödlampor. Lyser inte alls upp som förväntat. Själva ljusstaken är dock jättefin.
Varan motsvarade förväntningarna. Snabb leverans.
Mitt favorit ljusstake, mässing. Jag har haft den modellen i flera decennier. Detta år var det dags att köpa en ny och Adde Lundbergs möjligjörde detta snabbt och på ett bra pris. Nu kan vi fira jul!
2021-12-13
Ann-Marie ÖdmanFungerade helt perfekt! Så roligt kunna köpa en ny ljusstake som kompletterar exakt den jag köpte för 30 år sedan En modell som står sig!
Snabb leverans och bästa pris. Tack för det!
Jättenöjd precis vad jag ville ha 👍
Vi hittade en ersättare till vår gamla adventsstake i samma stil. Vilken tur vi hade.
Jag är mycket nöjd med allt, produkten, emballaget och er hantering av beställningen.
Mittersta glödlampan måste skruvas i hårt för att den ska tändas, vilket jag fick veta när jag ringde upp leverantören (mycket trevligt bemötande)
Så vacker ljusstake.
MiTT paket från er levererades väldigt snabbt. Kommer att köpa fler varor från er.
Supernöjd!!
God Jul & Gott Nytt År!
Önskar jag till er Alla.
Mycket fin.
Snabb leverans 👍🏽
Toppen. Kul att modellen fortlever.
Mycket vacker men lamporna lyser väldigt svagt!
Vacker ljusstake och snabb leverans
Fantastiskt fin adventsljusstake. Rekommenderar den varmt. Snabb leverans också
Repor på flera ställen, annars jättefin.